Labrīt!

Redz, gadījās man brīvdienās ar auto pavizināties. Kā jau gudrākam auto piedien, šamējais ar bija aprīkots ar ‘borta datoru’ (diez kāds būtu ‘ārpus-borta dators’? 🙂 ), kurš cita starpā māk rēķināt ari vēl nobraucamos km ar bākā esošo energošķidrumu.

Kā jau brīvdienās piedienas, plānošana tika veikta uz ātru roku galvā piemetot attālumus un sarēķinot vajadzīgo degvielas daudzumu, un kā jau brīvdienās – maršruts izrādījās tomēr garāks (pamatā gan pašu izklaidības dēļ nācās norullēt pāris papildus maršrutiņus 😀 ). Rezultātā nācās finglierēt – vai izdosies tik līdz benzīna tankam, jebšu būs jāpievienojas kājnieku pulciņam ar degvielas kanniņu rokā.

Rezumējot faktus, varu teikt, ka no brīža, kad auto sarēķinājis, ka tālāk ir ar mieru nobraukt 0km, šis spēj noripot vēl 30km, tā ka iekšējās rezerves vēl ir! Vairāk gan man negribas testēt, nez kā… 😉

VN:F [1.9.4_1102]
Rating: 0 (from 0 votes)

Par šo rakstu ir saņemti 3 komentāri

1.
Teica sadsa:
5. Augustā, 2008 gadā

tas ir tikai normāli - visām mašīnām. Zigulis varēja nobraukt 60, kad sarkanā lampiņa iedegās. (laikā, kad viņi bija modē starp tankiem bija prāvi atālumi)

2.
Teica Sīkā:
6. Augustā, 2008 gadā

Nē, ne jau no brīža, kad sarkanā lampiņa iedegās, bet pēc tam,kad jau ir nobrauktas visas mašīnas aprēķinātās rezerves, tad šī spēj vēl 30 km nobraukt! :) Tā, ka žiguļa 60 km nobāl šitās distances vietā :D

3.
Teica desperado:
10. Augustā, 2008 gadā

kopš lampiņa iedegas, var nobraukt kādus 80-100km. (plus mīnus tā rāda ari pats auto). bet pēc tam, kad auto jau pats sarēķinājis, ka degviela pietiek 'veseliem' 0km, tad vēl var noripināt 30km ;)

Izsaki savu viedokli